Sot

Åh det är så skönt! Känns som en stor sten har släppt från mitt hjärta, äntligen!
Tack för det fröken "farväl Jens, farväl" Haha.

Usch, snart är det jul. Det känns inte speciellt peppande. Jag HATAR jul! HATAR HATAR HATAR !!
Det enda som är värt är att farmor kommer kunna vara med och att jag äntligen för dricka sprit.
Men jag får väl bita ihop och lida igenom julen som vanligt.. Hatar dock att det alltid är samma skit på tvn, kom med nått nytt! Jag orkar inte se "Kan du vissla Johanna" en gång till!

Jag har piercat andra näsborren igår, yeey!
Det fick vara min julklapp till mej själv.
Får se hur länge jag kan ha den kvar, får ju inte ha några smycken på jobbet :/

Hahaha i morrse vaknade jag av att en gubbe stack in huvet i mitt rum och sa hoho
så hade han en ficklampa...
Ah det va kanske inte så farligt, det va ju bara sotaren. Men jäklar va förvånad jag blev först !
Jag tycker sotare är sexiga... MMMM ! Fast det va ju iofs en gubbe... Och jag har ingen aning om hur han såg ut..
Äh, sotare som sotare - dom är sexiga!


sotare


Kommentarer
Postat av: Zara

Haha finns en annan version som heter kan du fista Johanna, hörde det på radion alltså. :p

2010-12-10 @ 07:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0