klapp på axeln

Fan idag har jag varit duktig. Städat som tusan och träffat Bettan.
Sniglarna fick ny jord idag. Det va dryyygt. Duschade dom också. Skrubbade deras fina skal, så nu är dom ännu finare. Ska in och köpa sepiaskal imorrn så dom växer lite meer!! MOHAHA
Bytt matta och sånt bra har jag också gjort, tänkte ta gardinerna imorrn.
Jag har fortfarande sommargardiner.. haha. Bode iofs köpa helt nya, men det är dyrt..

Nästa helg ska jag åka till Västerås och hälsa på Julia. Det är bra grejer det.
Känns skönt att ha nått att sefram emot. Sen blire väl Sthlm innan jul med Bettan och Deniz.
Vi har fina planer tillsammans i storstan .... eheeee
Så har jag några egna också ;) höhö

Nä. Jag har inget att skriva. Bode kanske låtabli då... Men det är svårt :P
Kändes som jag hade massor att skriva om innan, men nu försvann ju allt..
Så jaaajaaa

Upp imorrn och till Pelle. Sen blire fika med Deniz och kanske Bettan.
Hem byta gardiner, torka golvet och fixa.
Sen ner på stan igen och dra mej på dildopartyt.. spännandee

fifth chamber


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0