Sjuk

Mmm ligger i sängen och huvet bankar. Varför är jag inte förvånad lixom?
Det är ju ändå bara nått jävla skitväder ute med snö och blåst så jag tänkte det att jag ska BARA mysa framför tv och dator idag. Dock har jag inte direkt någon film jag vill se.. Sucks!
Eller ko förresten, jag har ju en på datorn. Trist bara att den är typ 20 cm stor och jag inte har någon sladd att koppla in den i tvn.

Ni borde kolla in "Calle & the Undervalleys – Stars" btw, han är förjäkla bra på mycket den där Calle..

Och ja, jag byter banner typ varannan minut. Känns jävligt lila just nu.. vet inte om jag gillart...?
Alla bilder där mitt hår är med stör mej. Jag hatar när färger inte passar ihop, men det får fan va så!
Lila är ju min favoritfärg så :P

Tänkte pimpa min mp3 idag, känner att den behöver lite lyx
Äh, nu skriver jag ju bara skit.

TJAARÅ

snygg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0