Free Give Away

Idag tänkte jag att jag BARA skulle slappa. Tv och sånt mys. Typ spendera dagen i sängen.
Så som jag gjorde mycket förr. Men nu är jag fan uttråkad som bara tusan och klockan är bara ett !
Hur fan pallade man? Konstigt. Ska städa istället. Sara och flickvän ska nog sova här i helgen så då måste jag ju setill att dom inte får en dammboll i halsen när dom sover.

Hmmmmm...
Det är såhär jag gör. Jag nöter en och samma sak som bara tusan i början.
Varesej det är killar, musik eller som nu, en blogg.
Sen tröttnar jag lika snabbt igen. Så är det ALLTID när jag målar.
Typ 2 veckor i rad kan jag sitta och bara måla och måla. Flera tavlor.
Men sen tröttnar jag och målar inte på typ 3 månader..
Varför kan man inte bara ha en jämn lust? Lite måla, lite blogga osv ?
Nä den går minsann inte. Nej nej !
Men FAKTISKT så ska jag måla lite nu. Fick insperation av en GC text. Mycket bra sådan.

Sen förresten har jag en tavla.. eller ja, två likadana... typ.
Tänkte slänga en, men så kom jag på att jag kan ju ge bort den.
Frakten går ju tyvärr på typ 130 spänn och jag tänker inte betala för att gebort den.
Men om någon vill ha den (kanske du bor i närheten) så är det bara att säga till. Spar den ett tag till..

Tusan, jag fixar en bild nu. Har ju ändå inget bättre för mej
tavla

Kommentarer
Postat av: Emmilie

Fan vilken snygg, om du har den kvar så vill jag jätte gärna ha den :D

Betalar frakten om du måste skicka den, du kan väl skriva till mig på min mejl om du har den kvar? :)



// Emmilie

2010-12-03 @ 18:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0