Förvirrad

Roligt att man kan få veta genom andra att man har pojkvän.
Jag har så svårt att förstå snacket. Fast så va ju inte det snacket egentligen om mej utan om honom.
Det är iaf vad jag tror. Jag är ju så galet ointressant så..
Jävla tur att det är en bra karl dom tror jag skaffat iaf då, och inget svin ;) Haha.

Sitter och försöker spara tid genom att samtidigt kolla på Big Brother och skriva här.
Går ju inte så bra kan jag säga.
Imorrn ska jag till sjukan och leka städerska för första gången.
Just nu är jag inte så nervös, men jag kommer nog vara det imorrn.
Huvva, måste verkligen sova :S Börjar tiidigt

Jag hade så mycket jag tänkte skriva om idag, men sen när man väl börjar så slutar tankarna snurra.
Jag är lite förvirrad för tillfället. Tror jag varit det ett tag.
Man kan nästan märka på sina fyllor hur man egentligen mår.
Och ja, jag är arg och less på saker. Då slutar mina fyllor likadant.
Har alltid slutat med bråk dom senaste typ 4ra månaderna.
Och då kan jag ju avslöja det att mina nästa fylla kommer sluta fett illa ;) MOHAHA..

Nej fy tusan, nu blir det sängen och mer Big Brother.
beetlebat
Tyvärr är det inte den sängen jag ska ligga i... Hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0