Long day

Det är konstigt att denna dagen känts så lång. Började ju 7 i morse och slutade 12.
Inte alls farligt. Efter det cyklade jag hem på min fina cykel Teddy och gjorde den kanske äckligaste pajen i världen.. FY FAAAN!
Sen sov jag lite middag tillsammans med big brother huset. Tragiskt va?
Ja, det betyder att jag satte igång liven. Och precis när jag skulle sova gick Peter och la sej också.
Härligt med lite sällskap ;) HAhahaah
Nejdå..
Sen kom Daniel och väckte mej så lekte vi lite med hundarna. Tragiskt nog har big brother live varit igång exakt hela dagen.
Och dom har inte gjort något kul alls idag! Typ EN rolig diskution och nu får en av personerna i huset en tatuering.
Sorry om jag avslöjade något ni inte ville veta nu... miiihihi !
Tatueraren är fan snygg ! GGGGGGGRRRRR
Får ta och åka till Tumba tattoo och skaffa mej en feting.. sss

Nu blir det en promenad med hundarna och sen sängmys igen. Skulle inte tacka nej till en milkshake.
MÅSTE faaan fixa ett nytt batteri till bilen. Saaknar den och vill ju kunna brumma runt såfort den här kursen är klar!

beetlebat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0