iihp

Det är konstigt hur fel saker kan bli ibland.
Hela Sthlm resan har blivit fucked up och jag måste stanna hemma och gå i skolan :(.
Det är väl sånt som händer och det är väl bara att leva med det. Men iaf. Pissigt!

Tänkte att jag skulle ha lite sovmorgon idag eftersom vi får plugga hemma.
Ah men yeah right att jag fick det. Telefonen ringde halv åtta och efter det kunde jag inte somna om.
Visst det va kanske lite sovmorgon när jag i vanliga fall går upp fem. Men iaf.
Hade ju ställt klockan på halv elva..

Nej tusan gubbar, jag ska läsa och sova nu. Önskar man kunde görat samtidigt.
Kanske istället för att drömma massa dirty stuff. Vore ju skönt om boken hade kunnat bläddrat runt där istället.
Minns föresten att jag vaknade inatt och kom på mej själv med att jag hade drömt att jag va i skolan.
Fan va sur jag blev då. Ska man inte ens få vara ledig när man sover liksom?! :P

beetlebat

Kommentarer
Postat av: Deniz

haha jävla skola :<

2011-04-13 @ 15:20:00
URL: http://bengibong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0