helg, 5 av 5 solar

Nu har jag varit sådär dålig på att uppdatera igen.
Men jag skyller på skolan. Den tar upp för mycket tid.
Men idag är jag hemma och är sjuk så jag tar mej lite ork att skriva.
Jag har funderat över det här med Peter i Big Brother. Hur kommer det sej att han aaldrig är lite halvnaken..?
Iaf utan t-shirt? Jag har aldrig sett honom duscha. Inte med bar överkropp i sängen ens tror jag?
Måste man skaffa sej live för att lyckas se honom utan tröja eller?
Jag viill ju !
Får väl helt enkelt börja stalka honom när han kommer ut.
Springa och kika i hans fönster och sånt ;)
Härligt, då har jag planerat min framtid också...
Hahaha
Men nu när dom ska väga sej och sådär, dåå kanske?
Jag tror han kanske gått upp i vikt i huset och att det är därför han inte springer runt som tjockRodney.
Det är jag iofs jäkligt glad för om han ser ut som honom under tröjan.
Det klarar jag mej utan att se faktiskt..
Då kan jag hålla mej till min fantasi.. !

Hur som..
Den här helgen har varit riktigt skoj faktiskt.
Även om det inte blev Das Boot som planerat.
Fick ju göra det bästa av situationen och jäklar va duktig jag va på det ;).
Zara hjälpte mej bra också <3!
Skaffade mej en riktigt bra kömpis och så åkte jag raggarbil.
Har dock setat vaken waay to long på nätterna..
Men det vare värt.

Jag och Deniz har bestämt att vi ska dra oss till Sthlm i Maj.
Faan va jag längtar. Det va så sjukt längesen jag va där nu. Minns fan knappt.. :o
Saknar det som tusan!
Härligt med något att se fram emot.

beetlebat

Faaan va jag längtar till Classic Car Week..: hfodncpidmvcoiwhdo !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0