Puuurr

FYFAN FYFAN FYFAN Såsnyygg!
Igår fick man ju se gobiten utan både långbyxor och tröja.. hihi.
Jag skulle nog våga påstå att jag tycker Peter är en topp 5 av snyggaste killarna på jorden.
Fast det har väl omedvetet med hela paketet att göra också. PRR vill ha!
Jag älskar hans hår, önskar jag kunde ha så. Hahaha fattar ni hur löjlig jag skulle se ut eller?! :P

beetlebat
beetlebat

Känner mej mycket bättre idag. Det är ju skönt att jag inte är sjuk så länge iaf.
Idag ska jag vara så duktig att jag ska öppna boken faktiskt.
Är galet efter i kursen nu.. Inte bra, inte bra!

Men påtal om något roligare än skola och sjukdom så har jag börjat planera vad jag ska lägga skatteåterbäringen på.
Det blir Norge och Göteborg iaf. Så mycket har jag kommit fram till. Så självklart massa sthlm, öl och kläder.

Längtar verkligen tills det blir sommar for real :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0