Classic car week

Jäklar, det är över tre veckor sen jag gjorde ett inlägg :S baad..
SÅÅÅ..

Nu är classic car week slut också. Fy fasen så jävla trist!
Den här veckan har verkligen varit jätteskoj!
Lördag= MVG! Snygga killar, jäkligt bra sällskap, bra DJ och bra live musik med Rocket Overdrive.
Måndag va mysig och jäkligt kul tillsammans med Calle och hans kompisar.
Tisdag va också mys. Lite bakisäcklig sådär, men den är faktiskt en VG+ iaf.
Onsdag va också hur jäkla kul som helst. John Lindberg trio tillsammans med Jessica.
Helt klart också en MVG kväll. Dock va det så mycket folk ett tag att jag nästan blev galen.
Men när killarna slutat spela, det va då det hettade till ;) Mycket mycket snygga killar ute just den kvällen.
Det kan man väl aldrig gnälla på..?!!
Torsdag va jäkligt bra också. Shoppade lite och drog runt bakis med Jimmy. Varmt som fan så vi badade lite. Det gjorde också min mobil, vilket iofs söööög. Men jag lyckades fixa ihop en ny så det är lugnt. Typ.
Fredag regnade hela jäkla dagen och kvällen så jag satt hemma och glodde på film.
Behövlig paus iofs. Även om det inte va en MVG eller ens VG kväll.
Så lördag, lite spontant eftersom mina egentliga planer sprack. DJ-hångel suger, kommer aldrig mer dra till Rättvik när han är i närheten iaf.
Men jag hade ändå jävla kul. Även om nästan allt folk dragit hem. Alla snygga karlar va som bortblåsta. Utom en..
Jag och Jessica dumpade classic och drog en vända till wasa istället.
En jävla bra vecka alltså! Inte många veckor som kan få så många MVG ;)

Har lite fina planer på G också. Hoppas i helvete att dom går som dom ska bara!

Nästa anhalt blir att fira Musik och motor 10 år !
GRATTIS SOM TUSAN!
Det ska bli fett. Det måste det bli.


Kommentarer
Postat av: katarina

måste bara säga att jag gillar din stil.. kan du inte lägga ut fler bilder på alla dina snygga tattoos? var gör du dom? :)

2011-08-13 @ 01:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0