Trust

Har försökt somna tre timmar nu. Fattar inte varför det ska vara så svårt. Måste ju upp i morgon för tusan!
Ska på Thai massage. Är lite orolig att hon ska knåda sönder mej. Är bara van vid vanlig svensk massage, men det kanske inte är så stor skillnad..?
Skulle iaf inte vara det brutalaste alternativet. Men vi får see.

När man ligger såhär och bara försöker somna är det jäkla lätt att tankarna börjar vandra iväg. Tänkte lite på vad som hände i helgen när jag va ut.
Minnet är ganska otydligt må jag säga. Det är jobbigt när man haft sånna där djupa och allvarliga samtal.
Är ju så lätt att man drar upp sånt på fyllan. Svaren man får är nog extra ärliga men sen gäller det ju att komma ihåg dom också. Inte det lättaste!

Att lita på folk har inte blivit det lättaste här på jorden. Har aldrig haft problem med det tidigare men jag antar att reality slagit mej nu. Man kan helt enkelt bara lita på sej själv. Mer eller mindre iaf. Finns ju såklart några guldkorn man kan berätta vad som helst för. Men sen är väl inte hålla hemligheter hela "du kan lita på mej grejen" heller.

Äsch, det märks att det är mitt i natten. Massa svammel. Ibland är det bra att kunna vräka ur sej lite också, men för min del hamnar dom inläggen oftast i skräpposten. Meen denna gång ska jag posta skiten

Anledningen till det...
Vem
Fan
Är
Detta
?!!!
Superläcker.com!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0