AH

Shit va jag känner mej tung just nu. Fattar inte vart det kom ifrån.
Fick träffa Zara ett tag iaf, det va skönt <3
Tror det kan komma av att jag kände hur skönt det va att umgås lite och nu sitter jag här ensam igen.
Jag funkar fan inte själv. Skulle nog aldrig palla bo själv. Inte i längden iaf.
Blev ju nästan galen den månaden jag bodde själv i Stockholm :P Hahaha.

Jag längtar tills i morgon så jag får komma ut lite igen. Ska fika med Bettan.
Galet skönt ska det bli !! Sen är det torsdag och den blir också bra. Iaf efter jobbet :):)
Helgen däremot, den kommer bli jobbig som tusan! Vill så jävla gärna dricka öl.
Men jag jobbar ju så jag får väl sitta hemma och ruttna istället..

Krya på dej Deniz, det suger att vara sjuk <3

Kommentarer
Postat av: Bettan

ska bli kul att träffa dej imorrn <3

2011-02-01 @ 23:44:21
URL: http://roseofdespair.blogg.se/
Postat av: Deniz

tack igen beb <3 mår lite bättre nu

2011-02-02 @ 01:07:31
URL: http://bengibong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0