hejåhåå

Shit, jag längtar verkligen tills jag får sova. När jag kom hem från jobbet la jag mej lite under filten och somnade på två röda.
Vaknade av att jag fick sms av Zara. Så klev jag upp och åkte och käkade donken med henne. Mycket trevligt var det.
Jag mår fan fortfarande inte speciellt bra. Men det äre värt, jag hade skitkul i Rättvik igår.
Jag hade velat 2 dagar om jag skulle åka dit eller inte, och det slutade med att jag fortfarande funderade när jag satt i bilen. Men såfort vi kom hem till Asp så bestämde jag mej. Dom va så glada där att det smittade av sej och jag blev party.
Ikväll ska jag fanimej bara va hemma. Eller ja, jag ska väl lägga mej och kolla på film snart tänkte jag.
Jag saknar att sova känner jag.
Har fixat iordning min nya iphone idag också, så jag hoppas den är bra nu.
Den är ju iaf mycket snyggare än min vita som ligger krossad i lådan...

Jag tror det att jag och alkohol börjar bli för bra vänner.
Men sen gillar man ju att ha bra vänner också, och sålänge vi inte hänger varje dag äre ju lugnt...

Hög musik när jag har mycket tankar i huvet funkar sålänge jag inte är ledsen.
Känns bra att mamma och syrran tydligen kommit överens om att lämna mej ensam inatt.
Vet dock inte om jag kommer kunna sova själv i det här spökhuset? :O
Jag har väl iofs inget jävla val heller. Och nu när jag är så trött så kommer det väl säkert funka iaf.

Shit, jag känner att jag bara pladdrar om massa konstiga saker just nu.
Men det är nog för att jag är övertrött. Somnade typ 4.30 och klev upp 8.30
Det är ju inte allt för farligt, men det känns i kroppen. Hoppas jag får sova fiiint inatt!
Önskar man kunde stänga av hjärnan bara. Den har gått på högvarv dom senaste dagarna.
Jäkla kissgrej ju.

PEAAAAAAAAACE
smoke


Kommentarer
Postat av: Zara

Åh du vet att du kan prata med mig när du mår så här, och när du är glad såklart.

Jag längtar tills vi ska ut på nya äventyr tillsammans.

Kärlek och PUSS

2011-02-06 @ 18:58:01
URL: http://mytreasure.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0