i wanna waste my time with you

5 sanningar om mej själv
*Innan jag lägger mej och ska sova hänger jag för min spegel med min morgonrock, tänder min fina nattlampa och sätter tvn på timer
*Jag skjuter alltid upp saker till sista sekunden
*Jag skickar ibland konstiga sms till folk bara för att se deras reaktioner. Och svarar dom inte får jag ångest och ångrar mej som faen.
*Jag samlar på mej saker och tex kvitton från tillfällen jag aldrig vill glömma sen spar jag dom i flera år och kan inte slänga dom. Har tex ett ekollon jag plockade och sparade från när jag va påväg hem från en kille jag var lite betuttad i. Älskar det och kommer antagligen ha kvar det flera år till.
*Jag har typ 30 tavlor hemma som jag målat men typ 10 av dom är inte färdiga

Helt onödigt, men jag hade skrivit det inatt så kunde ju likagärna posta det här.

Jag har börjat käka ett piller varje dag. Kunde dom inte göra det lite större lixom?!
piller

Kommentarer
Postat av: Bettan

kul att du skrev lite sanningar om dig själv:) sånt är intressant att läsa!

2011-02-01 @ 23:44:57
URL: http://roseofdespair.blogg.se/
Postat av: Zara med Zäta

Vad är det för piller?:O vitaminer hoppas jag!

2011-02-02 @ 20:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0