Sjuker

Jag vet inte vad det blev med mej nu plötsligt. Mår som en påse sallad.
Tänkte iaf så att jag snart ska till Sthlm. Har ju velat det ett bra tag nu, ända sen jag åkte hem därifrån..
Sofie skrev precis på FB och jag saknar henne verkligen. Och min bror. Hela Sthlm saknar jag..!
I NEED PAAARTY!
Snart fyller ju iaf Deniz år och då ska vi fira henne i Västerås, det ska bli kul.
Inte för jag vet vad det hade med Sthlm att göra, men iaf.

Jag yrar. Mamma tyckte att jag va varm så då bestämde vi att jag har feber.
Jag är glad att jag klarade mej igenom helgen frisk iaf så nu gör det inget om jag blir sjuk.
Vill dock va frisk på fredag så jag får dricka upp min spriiiiit !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0