snurrig

Ja jäklar i gatan va jag känner mej förvirrad just nu.
Liten i en stor jävla virrig värld !
Förstår inte hur man kan lägga sin lycka i någon annans händer.
Det är konstigt, och jag är rätt jävla bra på att göra det.
Även om jag vet hur det alltid slutar..! Och då menar jag VARJE GÅNG !

Idag har jag iaf fikat med Bettan så träffade vi Ecke och gjorde lite småplock på stan.
Sen har jag varit till farfar <3
Det har varit en bra dag må jag säga.

Jag borde lära mej hålla min käft lite oftare, håller ni inte med?
Kanske borde köpa en rulle silvertejp..?
Det ska jag nog göra. Kommer vara det bästa inköpet jag gjort på länge tror jag..

Kör en bild från när jag och Bettan va zombie-nerds, en bra kväll :)
zombie geek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0