spik

Fattar inte hur jag kan vakna med huvudvärk hela jäkla tiden?!
Jag ska ju sitta i skolan och vara duktig. Tror jag sover som en påse morötter eller nått. Bra kan jag inte ligga iaf.
STAAAAAAAAAAACKARS MEEEEEEEEEEEEEJ !!
Se, nu är jag där igen. Jag kan lixom inte skriva om det är nått bra som hänt. Bara massa gnäll. Samma skit kommer ur käften på mej också. Måste skärpa mej.
Men det är ju så lätt att gnälla på allt. Inte mitt fel att inget är som det ska ju?.. höhöö

Det verkar iaf bli en fin dag idag också. Tänkte att jag skulle knapra lite piller så jag orkar ut lite mer idag än igår.
Ska svänga förbi skolan och plugga lite också tänkte jag. Skiter i om alla andra hunnit sluta innan jag är där.
Sen ska jag fika med sockerflickorna. Det va ett tag sen vi gjorde det alla tre nu.
Jag är ju en tråkig själ nu för tiden.. Är det inte skolan eller jobbet så är det... jagvetmenintedu.

Ska duscha hundarna innan Daniel stjäl dom igen också. Men det är ju ett tag kvar tills dess. <-- intresseklubben!

Jag längtar som fasen till helgen! Jag är äntligen leeedig då. Och om dom frågar om jag kan jobba kan dom glömma det. Nu är det fasen min tur att vara ledig!
Nej fan jag känner att det va segt att skriva idag.

TJARRRRÅÅ

öwl!


Kommentarer
Postat av: Bettan

ja, i helgen ska vi ha kul:D;D

2011-02-10 @ 08:59:41
URL: http://roseofdespair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0