Ångest

Galet va konstig man blir av att sitta inne några dagar. Jag brukar inte göra det så mycket längre.
Och helst inte när jag har hundarna. Då är man ju tvungen att ta promenader iaf.
Men nu har jag varit inne hela dagen igår och idag. Det känns verkligen. Helst när jag va full sist jag va ute.
Och att jag betedde mej som ett svin gör inget bättre.
Det är väl mer eller mindre löst nu. Men jag har ingen koll på vad som hänt riktigt och det är jobbigt.
Man vill ju ha koll på läget lixom, och det har jag verkligen inte just nu.

Man skulle kunna sammanfatta min helg med några ord.
Fylla, svartsjuka, lycka, naket, saknad, besvikelse, tjocka, kyla och framförallt ångest.
Det här med svartsjuka är en riktigt jävla bov alltså. Jävla kisskänsla!


chinese crested

Men man ska ju blicka frammåt.
Nu jobbar jag 2 dagar, sen blir det fest och Migglus kommer till Mora.
Söndag jobbar jag, vilket suger. Men det är ju iaf bara en dag så det får funka.
Torsdag och fredag ska fan bli två feta dagar !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0