new year

Gårdagen va... rätt trist jao. Men jag behövdes hemma vid tolvslaget så det vare värt.
Åkte och hälsade på Bettan en sväng iaf, och Robert.
Det gjorde min kväll.
Hade typ godaste drinken ever! Sprit, lime, tranbärsjuice, frysta blåbär och sprite. MMM
Fick dricka med hundarna som sällskap, alltid nått.

När klockan slog tolv hade jag en livrädd hund under sängen som jag fick krypa under och hämta och en annan skakandes i min famn. Trodde inte det skulle bli så illa faktiskt.
Tog en hel timma innan Tyko slutade skaka. Han ville inte ens ha godis :(
Stackars. Usch, det borde finnas en lag som säger att man bara får smälla mellan kvart i tolv och kvart över!
Om man ens måste smälla över huvudtaget ?!
Jävligt onödigt äre i mina ögon iaf.

Idag ska vi käka med mamma och Mats. Hoppas dom minns att jag inte käkar kött..
Är alltid lika orolig över det när man blir bjuden på middag..
Sen efter det tänkte jag kanske kika förbi nån fest om det finns någon.
Och förhoppningsvis ta med mej Bettan.

Fan det suger att vara sugen på mys när man inte kan fåre!
Jag borde helt klart åka till.... AHAHHA nivet... Eller nä, men jag vet!
Jag förstår inte hur man kan vara så attraherad av en person att man nästan blir galen.
Skulle fan kunna gå dit! Men iofs, då skulle jag nog dö på kuppen så det skulle vara ovärt.
Hoppas verkligen att jag får vara ledig snart så jag kan åka ifrån mora ett tag.
Sthlm vill jag till också. Bettan åker ju på måndag. Sjukt avis är jag! :(
Helst när jag måste jobba. VILL INTEEE!

Äh, nu ska jag käka frukost och bygga på min gravid-mage.
Btw, jag hoppas ni fattar att jag inte är sådär fet egentligen!  hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0