soommar

Fan va jag längtar till sommaren!!
Det är helt galet. Jag är sjukt med trött på vintern nu.
Att bara sitta inne och glo. Jag vill kunna ta långa kvällspromenader utan att frysa av mej ansiktet.
Jag vill kunna sitta på stranden och dricka öl i solen.
I sommar ska jag tammetusan göra mycket kul!
Det kommer bli många roliga spelningar i år också.
Det ser jag fram emot. Hoppas verkligen att Good Charlotte kommer i sommar..!
Dom lär ju inte göra en liten spelning som sist, och inte heller träffa sina fans efteråt kanske.
Det vore ju verkligen guld. Men man ska väl vara glad för det man fått.
Det är helt vansinnigt att jag ens fått träffa Joel.
Jag kommer aldrig glömma det. Så jävla surt att jag va så full bara, men det går ju inte att göra ogjort nu iaf så ingen idé att ångra sej.
Man ska inte ångra saker man gjort. Bara saker man inet gjort.
Jag tycker fan det är värre. Får mer ångest när jag tänker tillbaka på sånt.
Därför har jag en liten livs-regel och det är att jag ångrar hellre nått jag gjort, än nått jag inte gjort.
Just go for it, risk it. Det är oftast värt det.
Och man ska inte ge upp i första taget.

Såhär påtal om sommar och så. Faaan va kul det ska bli med CCW igen.
Snygga bilar och sjukt med mycket öl!
Förra året kommer nog aldrig kunna bli toppat.
Mycket för att The Baseballs i Dalhalla va något av det bästa evööör!!
Allt va så galet kul och vi hade sånt flyt (iaf första kvällen) att det är galet.
Jag vill ha så kul igen! Kunna ha snygga kläder och vara ute.
Inte gömma allt under en fet jävla ful jacka, helt ovärt!
Och när det är fullt i garderoberna på krogen så man måste ha jackan på sej inne.
Det är ju helt galet. Kanske dom ska skaffa mer galgar..?
Fan hur stavas det egentligen? Galjar.. Äh, ingen aning, men ni fattar nog.
Eller inte släppa in så mycket folk? Man kan ju oftast ändå inte röra sej där inne när det blir så..!

Åhjaa nu vill jag ha sommar och sol!
Så jag får tillbaka mina fina hundar också. Nu är dom ju troll.
Ser rikigt jävla risiga ut med massa päls.
Iza ser ut som en fetknopp med världens minsta huvud. Looks horrible.

Jag sitter ju på jobbet nu. Shit så pinsamt. Vi brukar sitta med vaktmästarna men jag struntade i det och letade reda på ett eget litet hörn och SÅKLART så gick han precis förbi här och såg mej. "Sitter du här?" AAAH PINIT !
Inte för att det spelar honom någon roll, men iaf. Han lär ju fundera varför inte jag vill sitta där han sitter och hellre sitter ute i ingenstans helt ensam i typ mörkret.
Jo för att jag kollade på film. Därför, men det kan man ju knappast säga, det är ju ännu mer pinsamt... Nästan. Eller nä, men nä. Jag tycker det kan va jobbigt att sitta med folk sådär i samma rum. Då måste man prata och vara trevlig. Inte plocka fram datorn, sätta i hörlurar och börja kolla på en film. Iaf inte när det bara är jag och han..
Men nu glömmer vi det tycker jag :P.

Jag vill tatuera mej, sooo bad!
Jag har sparat massa pengar så jag ska kunna görat också, men det gäller ju att hitta på ett motiv och boka tid också.
Jag ska iaf tatuera en uggla. Måste göra klart armen innan värmen kommer.
Så det är väl ungefär 2 eller 3 sittningar kvar.
Det hinner jag nog. Iaf om jag kanske bokar min tid snart. Det är ju så lång väntetid alltid.
Efter armen ska jag göra ett hjärta på höften/rumpan fast på sidan lixom kanske mer på låret. Haha, bästa förklaringen ever ju.

Nä tusan, klockan är mycket och jag har skrivit en hel bok nu.
Bara pratat skit, I'm sorry...

PEACE


Kommentarer
Postat av: Deniz

mer låånga inlägg :D och ja den ccw dagen var fan en av de bästa i mitt liv, saknar!! Men i år ska vi fan försöka ha lika kul :D

2011-01-10 @ 01:12:29
URL: http://bengibong.blogg.se/
Postat av: Bettan

ja, nu får det fan bli sommar!

2011-01-10 @ 12:24:24
URL: http://roseofdespair.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja, sommaren är välkommen ^^ minst sagt!



sv: Japp, göteborg it is.

Du, de där sniglarna är cepe-långa! Närmare 2 decimeter. Fatta att man dör lite inombords när man är nära på att kliva på en... de finns gott om dem i gbg, om du vill se dem IRL, haha :P



2011-01-10 @ 13:06:12
URL: http://vanadisia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0