Tatt

Jag har två tatueringar som ingen någonsin ser, typ.
Fina är dom, så dom borde få lite mer uppmärksamhet ;) Hahaha
Båda är sånna som folk kommer tycka jag är dum i huvet för att ha gjort.
Fast på olika sätt. Men kom igen, som jag skrev igår; varför ångra saker man gjort?
Blir det fel kan man oftast rätta till det, men gör man det inte går det aldrig att göra gjort i den stunden man ville göra det.
Jag ångar ingen av mina tatueringar.
Skulle vara tjejen jag har på underarmen då, men jag tillåter inte mej själv att älta det. Inget blir ju bättre lixom.
Good Charlotte tatueringen funderade jag på att tatuera över ett tag, men jag är fruuuktansvärt glad att jag inte gjorde det!
Nu älskar jag den igen. Det kommer ju alltid vara ett underbart minne. Och det är tack vare GC som jag lärt känna två av mina bästa vänner.
Och att jag fick visa tatueringen för Joel efter så många år, det är fett!
Tänk då om jag hade tatuerat över den, va jag skulle ha ångest då. Huvva!

Min första tatuering va en stjärna på handleden -en klassiker.
Markus Fagervall och halva jordes befolkning har en precis likadan. Men för mej spelar inte det någon roll.
Samma sittning gjorde jag en stjärna på lillfingret också, som Benji i GC.



tatuering

calle kristiansson
Kanske ska tillägga att den här är gjort på fyllan, och det va mannen själv som satte idéerna i huvet på mej.
Men den är fin, jag valde en bra placering ;) Hahaha


Kommentarer
Postat av: Zara med Zäta

haha foten <3 så jävla bra!!!!

2011-01-10 @ 15:38:00
URL: http://mytreasure.webblogg.se/
Postat av: Hanna

haha! jag har också en tatuering som jag inte riktigt vet varför jag gjorde. lät en kille som precis skaffat sig en tatueringsmaskin göra hela vaden...OCH DEN BLEV AS-SKEV! "jag hoppas att du inte är perfektionist" sa han när han var klar :D

Fast, what the hell. allt man gör med sin kropp är en del av ens alldeles egna historia, så ingen idé att ångra :)

2011-01-10 @ 16:38:03
URL: http://vanadisia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0