Titan

Besviken igen. Det är den där jävla alkoholen som nyper mej i hjärtat hela tiden.
Jag gillar den dock, när den befinner sej i MIN kropp...

Det va ett tag sen jag skrev nu, vet inte varför. Har inte ens varit speciellt upptagen.
Det kanske bara är för att det tammefan aldrig händer någe skoj.
Får skapa mej själv lite drama..

OHWELL
Dom ringde från Titan Television här om dagen och undrade om jag ville vara med i en reality show..
Blir rätt nyfiken vad det är för något.


Bebisarna börjar bli stora också. Måste komma på naamn, sjukt svårt ju..

Kommentarer
Postat av: Jojjo

Ahhhh, så mysiga:D

Förslag på namn; Fisk och Sushi!!

2011-06-16 @ 22:03:02
URL: http://chickenshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0