BAJS!

Fy fan va allt fuckar sej nu.
Skolan krockar med tatueringstiden jag fick och syrrans sjukhus tid.
Jag vill ju kunna göra alla tre sakerna, men det går ju inte :S
Men det är ju syrran som är första prioriteringen såklart !
Bara jag inte misslyckas med skoljäveln bara för att jag missar två dagar :S
AHHHH hjälp :S
Piss också ! :( ÅÅÅÅH DUMMA SKOLA OCH ÄNDRA TIDERNAAA!
Kommer ju missa en hel jävla vecka nästan kom jag på nu :O :( ÅÅÅH
Finns inte en chans att jag kommer klara provet då känns det som!
Då har jag slösat bort över ett halvår heeelt i onödan . FUCKFUCKFUUCK!!!

Nu måste jag stressa iväg till skolan och se om jag kan få nån rätsida på skiten med min lärare.
FAN VILKEN PISSDAG DETTA BLEV DÅ :(
Och Deniz och Bettan, ni läser säkert det här innan ni drar ner på stan.
Jag kommer nog bli sen nu bara för detta. Men jag gör mitt bästa.
Hör aav mej.

TJAO !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0