Freedag

Fan, nu har jag sovit lika länge som jag alltid gjorde förr i tiden.
Det känns ju sådär. Skönt att sova, men min tanke va ju att kliva upp i tid.
Stängde av min iphone så ingen kunde ringa och väcka mej.
Jag trodde ju att den skulle pipa fast den va avstängd.. Tydligen inte. Inte denna gången iaf.

Igår kom Lars och gav mej en TV. Jag har varit så lat att jag inte kopplat i den än men jag ska.
Det känns galet skönt att äntligen ha en igen. Har ju varit utan sen nångång i December tror jag?
Galet länge iaf. Det är som att jag blivit van. På ett sätt har det varit sköt att inte ha nån, men jag tror att det kommer kännas underbart att kunna plugga och kolla på¨tv samtidigt igen ;) Höhö
TAACK LARS !!

Nu är det snart dags för mej att kliva upp och göra mej klar.
Ska ner på stan och gå på systemet med flickorna, för ikväll är det party som gäller.
Kände mej jävligt opepp igår men nu är jag pepp igen.
Hur kan man inte vara pepp på fest? Hmm.

Jag hade en sån galet bra dröm inatt... Åååh. Eller ja, den va lite jobbig också.
Jävligt verklig dock.
Hela den situationen skulle så lätt kunna hända i verkligheten. Jag VILL att den gör det!
Vore skönt att få nån form av avslut på allt det här.
Fast vem vill avsluta något som inte är klart? Nä huvva, jag ska inte tänka på det där.
Ersätta ersätta ersätta !

Nä men fan nu måste jag ringa och friskanmäla mej på jobbet så jag kan jobba på söndag.
TJAAARÅ

beetlebat

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja riktigt mysigt var det! Haha det är bara komma så visar jag dig runt i kristianstad och malmö =)



Jobbig är han hör av sig hela tiden. Senast igår. och idag är han här i min stad... dte kliar så i fingrarna jag vill så jävla gärna, men orka hålla på och fjanta runt mer, han ahr klart sgat han inte är kär imig.

2011-03-08 @ 20:35:59
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

låter bra, då håller vi tummmarna för det!



jag har sagt åt honom flera gånger att jag inte vill ha någon som helst kontakt eftersom vi bara hela tiden faller tillbaka till gamla mönster och det mår inte jag bra av. men han kan inte riktigt acceptera det. Tyvärr.

2011-03-10 @ 21:29:31
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0