Good vibes

Det är ju bara måndag idag, men jag är redan så galet pepp inför lördag!
Då blir det Västerås för hela slanten.
Kommer bli så skoj.
Det har varit bra med motgångar nu ett tag med hela Västerås trippen.
Folk har hoppat av och hotellen har varit fullbokade, men nuuuså, nu har vi fått ordning på skiten.
Tänka sej att måndag kan kännas så bra.
Egentligen skulle jag ha börjat jobba på skruf idag, men det ser ut att bli på onsdag istället.
Det känns också skönt. Så har vi ju den där herrn som bara kan lyfta min dag som han kan.
Det har varit så fint väder idag också. Har varit ner och fikat och planerat med Deniz.
Fan va jag älskar solen !!

Nu blev det överflödigt med bra grejer här. Jävligt smörigt !

beetlebat

Kommentarer
Postat av: Deniz

smöörigt och bra :D haha

2011-03-14 @ 22:51:55
URL: http://bengibong.blogg.se/
Postat av: Michelle

Sv: Tyvärr är det ju det :( det är så hemskt. Ja men självklart, det är lugnt!

2011-03-16 @ 19:30:35
URL: http://micaboo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0