LOW

Känner mej så jäkla låg.
Allt bara går åt h.vete och jag orkar inte ta tag i det.
Känner mej sviken av mer än en sak här på jorden.
När är det meningen att det ska vända egentligen?
Helst av allt skulle jag bara vilja låsa in mej i mitt rum och inte behöva prata eller umgås med någon ever igen!
Vill inte slutföra den här pisskursen och jag vill inte vara på det där fittiga hotellet 2 jävla veckor!
Varför kan man inte bara få skita i det och vara i fred?!
Åhh jag vill !! Jag är så nära att skita i det. Men jag skulle aldrig förlåta mej själv.
Plus att det bara skulle förvärra allt..
Tänka sej va skönt det skulle vara att bara få sitta i sitt rum och slippa allt utanför.
Jag vill inte behöva äta heller, för det ger ju också ångest nu för tiden.
Men det är ju mitt egna fel, inte matens iofs..
Tyko känns också deppig. Han bara ligger i sängen.
Vill knappt leka längre. Fattar inte vad det är med honom.
Han kanske känner av hur jag känner mej..?
Blir lite orolig.  Men han ser ju inte sjuk ut iaf.
Men det blir veterinären till veckan om han inte blir bättre.
Lilla hjääärtat :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0