mjök

Sitter med halsont och lyssnar på John Lindberg trio.
Såg dom när dom spelade i Rättvik, hade aldrig hört dom då.
Det va ju mest för ölen och Billy Opel jag åkte så.
Men fan, dom är ju rätt bra ändå.

Jag är nervig inför måndag. Men det är väl så det brukar vara när man ska börja på nytt jobb.. AAH
Vill inte bli sjuk tills dess bara. Och inte till på lördag heller, jag ska ju va party då!
Allt går bara snett hela tiden, det är så galet trist! :/
Det är så typiskt folk att hoppa av grejer.
Tråkiiiigt !

Bjuder på lite bilder istället för att sitta här och gnälla ..

beetlebat

beetlebat

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja jag får kanske göra det :)

2011-03-13 @ 10:38:19
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0