Zombie toe

Åhh, jag är helt kär i John Mayer! Och Taylor Momsen!
GRRRAAOOW. Men sen är jag ju kär i alla, alltid också så.
Men det är härligt.
Solen gör en så glad, så jag är extra kär i alla idag.
Och nu hoppas jag ju att alla fattar att jag skämtar.
Jag är inte kär i en jävel faktiskt.
Men det borde ni ju fattat va?

Hur som. Idag har jag varit ner på stan igen.
Skulle till skolan och skriva på några papper, men jag va lat och ska göra det imorrn istället.
Hoppas det är soligt då också. Det är så galet mysigt att glassa runt i solbrillor.

Juste jävlar. Jag kollade på Big Brother idag. Brukar inte se det så ofta längre.
Har ju aldrig tid känns det som.
Men FAAN va snygg Peter är. Jag är helt kär!!
GRRRRR, seriöst alltså. Jag blir lite galen av honom. NOMNOMNOM!

Så har jag en bild till Deniz också. Jag har mailat Skogs och frågat om han vill göra en på mej.
Men för ovanlighetens skull så svarar han inte. Hur som så va jag inte så seriös, men den är tuff!
beetlebat

Kommentarer
Postat av: Bettan

peter är assnygg ja:D först tyckte jag inte det så mycket, men sen tyckte jag han var så charmiog till sättet och då blev han jätte snygg:)

2011-03-18 @ 08:05:12
URL: http://roseofdespair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0