summerlöövin

Snaart är jag så jävla klar med den här kursen. Det känns så bra nu när man kan räkna dagarna!
När jag är klar med det ska jag iofs plugga igen, men det är ju körkortet så det blir lite en annan sak.
Känner att jag verkligen vill ha körkort nu. Det ville jag inte förr, men nu, nu jävlar.
Kommer ju bli mycket lättare att skaffa det nu när man har motivationen också.
Är dock lite rädd för att jag kommer vara så trött på att plugga när kursen är slut att jag skjuter upp körkortet.
Men neeeej, får inte får inte!

Jag kommer inte skaffa mej något heltidsjobb i sommar heller. Bara vikariera, vilket också känns bra.
Jag behöver lite semester nu när jag pluggat och jobbat hundra år.
Blir massor med trips till Sthlm. Är tammefan på tiden!
Minns knappt när jag va där sist. Jävligt tragiskt!

Nej, det här kommer bli en bra sommar! En fattig, men en så jävla värd!
Life is good after all..

Det här huset ger mej kallakårar, men jag vill samtidigt bo i det.
Rusta upp det, men att det samtidigt ser lite läskigt ut. Det skulle bli fett tror jag.
Ska skaffa mej en rik karl som kan köpa mej ett.. Haha
beetlebat

Nu har jag köpt råttbur och hela paketet också. Snart ska jag skaffa mej små musbäbisar som kan flytta in där :)

Men nu, nu blir det sängen så jag orkar leka städerska imorrn igen.
NAJT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0