Fix

Ligger i sängen just nu och väntar på att mitt spackel ska torka så jag kan slipa och börja tejpa så jag kan måla i morgon.
Färgen i köket strular fortfarande och täcker inte som den ska. Funderar på om jag ska behöva köpa en tredje sort färg. Börjar bli sjukt less. Därför jag börjat pyssla i sovrummet istället.

Min tatuering har börjat klia som fasen nu. Jobbigt stadie, värre än att göra den. Även om handen va en fruktansvärd pina!
Det är btw Magnus på Red Hot som gjort den.
Slänger upp lite bilder på när han gjorde den och när den är färdig.
Nu ska jag tvätta och måla dörrarna.
ADIOS

Tog en bild på den jag gjorde hos Vase dagen efter bocken också. Mindre bra bild, men Whatevaaaah

Nu ska ju allt bara bli fel, så lägger bilderna i ett eget inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0