Pest

Har precis läst igenom lite gamla blogginlägg.
Är i en såndär svacka som jag tydligen allt för ofta är i.
Mina känslor går verkligen upp och ner heela tiden!
Jag viste inte rikigt att det va så ofta jag mår så dåligt, förns jag nu läste igenom lite.
Det kan ju inte vara bra att må dåligt till och från? Ena dagen är allt på topp och nästa vill jag bara försvinna.

Känner mej instängd i världen. Som att jag bara har vissa spår jag alltid tar.
Det är väl framförallt nu jag känner så eftersom jag inte har så mycket pengar att röra mej med.
Kan inte bara dra sådär spontant.
Varför kan inte alla människor bara vara rika automatiskt. -Jag röstar för!!
Jag vill kunna vara ett galet drygspån!!!!!

Jag funderar på Stockholm i helgen. Eller så blir det Speedweekend i Orsa.
Det beror på om jag jobbar eller har nått möte på fredag.

Det är så konstigt att man kan få en sån tomhetskänsla efter en rolig helg.
För det är väl inte bara jag som kan få så?
Jag har det nu. Även fast det bara va i fredags jag hade sådär superskoj.
Kan det aldrig gå över och bli som vanligt igen?!
Sjukligt jävla less blir jag!
Det ska fan inte kosta ångest och pest bara för att man haft sjukt kul en helg!
NEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0