Snygga män

Sitter med färg i håret så tänkte att jag kan ju slänga in ett litet inlägg dårå.
Ska uppdatera er att jag mår mycket bättre nu. Daniel har varit här och hållt mej sällskap.
Utan honom hade jag nog blivit galen och hamnat på Säter.

MEEEN
Jag har funderat på en sak idag. Topp 4 snygga svenska män.
Jag har en stenhård lista. Så jävla given kanske.
Ingen rangordning, nå sånt kan jag inte. Alla är på första plats!

Ralf Gyllenhammar
Peter Orrmyr
Calle Kristiansson
Markus Fagervall

Erkänn, den är sjukt fet! Jag har så bra smak, blir fan chockad själv! ;)

Kommentarer
Postat av: Carlos

Du glömde mig..

Hej hej allesammans som läser detta. Ska också passa på att berätta att jag också har en blogg..



Ha det så bra....

2012-03-15 @ 19:43:47
Postat av: sarafredrika

sv: aa det är verkligen sjukt drygt att bo tsm med henne, och hon tycker säkert samma sak om mig x) men flyttar ju tbx till sthlm under sommaren och sen ska jag hitta eget ställe tänkte jag! :'D

ÅH!! I HAZ A FRIEND! hahaha, det skulle faktiskt va sjukt nice om du svängde förbi ngn gång och tog en bärs med mig :D ba å höra av dig näru kan ^^D

btw, hary fezbok som man får adda dig påååh? :3

2012-03-17 @ 14:11:32
URL: http://photografic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0