pix&sånt

Lite mer skit från spelningen med Mustasch.


Jag ser rätt väck ut. Men det va inte riktigt så illa som det ser ut.
Även om jag har rätt många minnesluckor från fredagen, men det är bara i vanlig ordning.
Behöver inte ens va speciellt full för att dom ska dyka upp.
Vore ju konstigt om jag för en gångskull skulle komma ihåg något jag vill minnas.
MEN jag minns det viktigaste, att Ralf kom och satte sej med oss och sa "Fan Emelie du är så jeffla snygg"
JAA här skryts det! Kunde inte låta bli, förlåt.
Ehh hur kan Ralf mitt namn! Blev så chockad att jag inte ens frågade..!

Och..

Såhär såg mina knän ut när jag vaknade på lördagen. Det kostade lite att stå längst fram och hångla med Ralf.
Men hur värt är inte det, hallå.

Kommentarer
Postat av: emma

HERREGUD har aldrig sett nåt liknande :O gör det så ont som det ser ut?

2012-03-06 @ 22:26:30
URL: http://sensefield.blogg.se/
Postat av: emma

Du är snygg!



Men ja, lite blåmärken får det väl vara värt haha

2012-03-07 @ 16:27:27
URL: http://sensefield.blogg.se/
Postat av: sarafredrika

sv: haha kan inte direkt tänka mig att mora är partystan direkt x) men fyrbentingar är ju awesome, så där haru ju ett plus! :D själv har jag skansen om jag ska se sånt D:

jag pluggar grafisk design ^^ och ja, jag längtar tillbaka. x) eller, det skulle vara ganska lugnt om jag haft lite fler vänner (de jag hittills stött på har vart lite.. skumma xD) och hade egen lägenhet. bor inneboende hos en lagomt psykiskt störd tjej som inte verkar vara alltför förtjust i mig vissa dagar, haha... jaja whaaat to do!



vad gör du för någe kul? jobb, plugg? :O

2012-03-09 @ 13:23:26
URL: http://photografic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0